فیلم باز

اخبار و حواشی روز سینمای جهان

فیلم باز

اخبار و حواشی روز سینمای جهان

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سال 2022 زمانی است که حباب جریان ترکید - به نوعی؟ مدل جدید توزیع دیجیتال به وضوح از نظر اقتصادی کارساز نیست، اما این جن اکنون از بطری خارج شده است. و هیچ بازگشتی وجود ندارد، همان‌قدر که دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری رویای بازگرداندن آن جن را دارد. تلویزیون کابلی و شبکه زمانی کسب‌وکارهای بسیار سودآوری بودند که اکنون نسخه‌های پژمرده‌ای از گذشته خود هستند و هیچ پاسخی برای اصلاح آن در چشم نیست. مدل کسب و کار شکسته برای استریم (سرریز میلیاردها دلار، دریافت - حداکثر! - 19.95 دلار در ماه). آیا کسی متوجه این موضوع خواهد شد؟ ما نمی دانیم.

 

اما با نگاهی به برنامه نمایش های آینده در سال 2023، یک چیز واضح است که این به بازی مرغ تبدیل شده است: فوریه گذشته، تقریباً هیچ چیز تاریخ گذاری نشده است. نتفلیکس در گذشته این رولت برنامه ریزی را با موفقیت زیادی بازی کرده است. در8 سپتامبر 2022 منتشر شد ، هنوز هیچ تاریخی برای نمایش «دامر - هیولا: داستان جفری دامر» و «ناظر» رایان مورفی و نه برای «ونزدی» وجود نداشت. تنها 13 روز بعد، "Dahmer" با کمی توجه راه اندازی شد و هر سه این برنامه ها به برخی از بزرگترین نمایش های نتفلیکس در تاریخ خود تبدیل شدند. درسی وجود دارد، اما - ما مطمئن نیستیم که دقیقا چیست.

فقدان تاریخ نمایش، برای ما که تلویزیون را پوشش می دهیم، واقعاً ... شوم به نظر می رسد؟ زیرا برای اینکه مهلت امی تا 31 می باشد،  در ماه های مارس، آوریل و می به تماشاگران شلیک می شود.، اما هیچ کس دقیقاً نمی داند که این سیل چه شکلی خواهد داشت. از نتفلیکس، ما منتظر تاریخ‌های «بیف» (با بازی استیون یون و علی ونگ)، «فلوریدا من» (یک دیگ بخار با بازی ادگار رامیرز با صدای اوزارک و جیسون بیتمن به عنوان تهیه‌کننده اجرایی)، «کوئین» هستیم. شارلوت» (پیش درآمد «بریجرتون» نوشته شاندا رایمز) و با توجه به نتفلیکس که نتفلیکس است، چهار میلیارد نمایش دیگر. آمازون پرایم ویدیو هنوز تاریخ ساخت کمدی سیاه «مشاور» با بازی کریستوف والتز، «پسران» شاخه پنجم «Gen V»، اقتباس طولانی مدت آن از رمان دیستوپیایی «قدرت» و تلویزیون را اعلام نکرده است. نسخه «زنگ‌های مرده»

Apple TV+ نگفته است که چه زمانی شاهد بازگشت تلویزیونی جنیفر گارنر در اقتباس از رمان پرفروش "آخرین چیزی که به من گفت" خواهیم بود، و همچنین Hulu - که این روزها یکی از بازیگران اصلی امی است - نشان نداده است که چه زمانی ممکن است منتشر شود. Faraway Downs» (هیو جکمن، نیکول کیدمن) و «Saint X»، یک درام روانشناختی درباره یک دختر گمشده.

با این حال، هیچ مجرمی بزرگتر از Disney+ در پنهان کردن توپ وجود ندارد. زیرا «آهسوکا»، «تهاجم مخفی» و «آگاتا: کوون آشوب» مورد انتظار (و بر اساس ویژگی‌های اصلی) همه در سال 2023 به سرویس استریم می‌آیند و هیچ‌کس نمی‌داند چه زمانی می‌توانیم هیجان‌زده شویم. دانلود فیلم بدون سانسور نیز دشوار است.

سریال جادوگران مایفر

AMC همچنان به پرفروش ترین رمان های آن رایس ادامه می دهد. پس از موفقیت «مصاحبه با خون آشام»، «جادوگران مایفر» عرضه شد. این مجموعه هشت قسمتی درباره جراح مغز و اعصاب روان فیلدینگ (الکساندرا داداریو) است که پس از فهمیدن اینکه وارث یک خانواده جادوگر است، باید تعادلی در زندگی خود پیدا کند. جک هیوستون همچنین در کنار Tongayi Chirisa و Harry Hamlin بازی می کند. زمانی که این سریال راه اندازی شود، در شبکه های AMC و AMC+ و همچنین BBC America، IFC، SundanceTV و WE TV نمایش داده می شود. به علاوه، AMC شش روز قبل از نمایش، مستندی را با عنوان «همه جادوگران» در مورد تاریخچه جادوگران پخش خواهد کرد.

اکران: 8 ژانویه

 

سریال آخرین بازمانده از ما

در مارس 2020، درست چند روز قبل از بسته شدن جهان، HBO اعلام کرد که در حال توسعه یک سری جدید بر اساس بازی ویدیویی پلی استیشن "The Last of Us" است. هشت ماه بعد رسماً انتخاب شد. بازی 2013 با فروش بیش از 20 میلیون نسخه و انتشار "Part II" به موفقیت بزرگی در بین طرفداران و منتقدان تبدیل شد، بنابراین جای تعجب نیست که HBO امیدوار است این سریال همان سر و صدا را ایجاد کند. این درام 20 سال پس از نابودی تمدن اتفاق می‌افتد و به دنبال جوئل (پدرو پاسکال) بازمانده می‌شود که برای قاچاق دختری 14 ساله (علم "بازی تاج و تخت" بلا رمزی) از یک منطقه قرنطینه ظالمانه استخدام شده است. آنها با هم به آمریکای پساآخرالزمانی سفر می کنند. این مجموعه توسط کریگ مازین، نویسنده «چرنوبیل» و نیل دراکمن، کارگردان خلاق بازی، نوشته و تهیه کننده اجرایی آن است. دانلود سریال The Last of Us در جم مووی در انتظار ماست.

اکران: 15 ژانویه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی